تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی
سرخط خبرها

دکل تلفن همراه جاهد شهر را نصب کنید

  • کد خبر: ۷۵۶۳
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
دکل تلفن همراه جاهد شهر را نصب کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

مخابرات
۰۹۵...۰۹۱۵ در ارتباط با دکل موبایل جاهدشهر که پس از پیگیری‌های مردمی، فوندانسیون و بخشی از دکل اجرا، اما به دلیل مخالفت چندنفر از اهالی فرایند متوقف شده است، ارگانی پاسخ گوی ساکنان هست؟ ما نه آنتن موبایل داریم و نه اینترنت؟
شهرستان
۸۵۱...۰۹۳۶ شهرداری محترم گلبهار، پیمانکار حقوق پاکبانان زحمت کش گلبهار را با تأخیر پرداخت می‌کند. بهانه شان هم این است که شهرداری پول نمی‌دهد. چه کسی جواب گوست؟
شهروند- در شهرستان بجستان کود «فسفات تریبل» اصلا گیر نمی‌آید. کود «ازت» هم نیست. این درحالی است که تا مدتی دیگر فصل کشت تمام می‌شود. مسئولان محترم هیچ پاسخی نمی‌دهند. ما در این فصل به کود نیاز داریم، در زمان‌های دیگر به دردمان نمی‌خورد. این شرایطی ایجاد کرده است که باید کود را پیش خرید کنیم که در توان کشاورزان نیست. لطفا صدای کشاورزان شهرستان بجستان را بشنوید.
پسماند
۹۲۴...۰۹۱۵ چرا در پورسینا ۳۸ مراکز بازیافت حضور ندارند؟ لطفا پیگری کنید.
راهنمایی و رانندگی
۸۱۹...۰۹۱۵ پلیس می‌گوید سرعت زیاد، توجه نکردن به مسیر جلو و خواب آلودگی عامل بسیاری از تصادفات است، اما مگر رانندگان می‌گذارند با سرعت معمولی حرکت کنیم. آن قدر بوق می‌زنند و چراغ می‌دهند که ناچاریم تند برویم. برخی رانندگان هم مدام سرشان توی گوشی است و گاه از پشت به خودرو جلویی برخورد می‌کنند.
۱۴۷...۰۹۱۵ لطفا به دلیل سرعت بالای ماشین‌ها و عبور انواع خودرو سنگین در بولوار شهید فکوری دوربین نصب کنید. عبور از عرض این بولوار، به ویژه برای دانش آموزان، خطرناک است.
شهرداری
۹۲۳...۰۹۱۵ شهرداری منطقه ۳، لطفا روی کال انتهای چراغچی ۵ یک پل عابر پیاده احداث کنید، چراکه تردد به میدان بار ولیعصر بسیار زیاد است.
شهروند- از بس که شکایت کرده ایم، عاجز شده ایم. شهردار منطقه ۹، این سطل‌های زباله مزاحم را به صورت مناسب جانمایی کنید یا زمان تخلیه این سطل‌ها و جمع آوری زباله را تغییر دهید. ساعت ۴‌صبح وقت جمع کردن زباله آن هم با سر وصداست؟ دیوانه شده ایم.
۰۸۱...۰۹۱۵ شهرداری منطقه ۶، با توجه به نبود امکانات رفاهی در شهرک انصار -حدفاصل میدان مهدی آباد و پمپ بنزین میامی- ساکنان با مشکلات زیادی روبه رو هستند. یکی از مشکلات مهم ما هم وجود سگ‌های ولگرد است. لطفا پیگیری کنید.
اداره کار
۰۱۱...۰۹۱۵ چرا کسی دنبال حق و حقوق ما کارگران نیست. به هر کسی می‌گوییم پشت گوش می‌اندازد. مگر ما چقدر حقوق می‌گیریم که پیمانکار زورش می‌آید حق ما را پرداخت کند. الان حدود ۳‌ماه است که پیمانکار قبلی رفته است و جوابی نمی‌دهد. لطفا رسیدگی کنید.
تاکسی رانی
۱۹۷...۰۹۱۵ چند روز پیش برای تنظیم تاکسی مترم به مغازه‌ای رفتم که در کمتر از ۵ ثانیه کار انجام شد، اما ۵۰۰۰ تومان پول از من دریافت کرد. این انصاف است؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->